Etnodziałanie

Etnodizajn po kurpiowsku

Etnodizajn po kurpiowsku w Ostrołęce to wydarzenie, które łączy tradycję z nowoczesnością, prezentując regionalne wzornictwo i rękodzieło inspirowane kurpiowskim folklorem w kontekście współczesnego designu

calendar_monthLipiec

exploreul. Generała Józefa Bema 8, 07-410 Ostrołęka

manage_accountsMuzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce

emailbiuro@muzeum.ostroleka.pl

phone29 7645443

linkLink

Etnodizajn po kurpiowsku to cykl twórczych spotkań wakacyjnych kierowanych do rodzin, które pragną miło, twórczo i aktywnie spędzić niedzielny czas. Muzealnicy zapraszają gości do pracowni etnodizajnu, gdzie zainspirowani folklorem kurpiowskim, aktualnymi wystawami, jak również zabytkami ze zbiorów ostrołęckiego muzeum wspólnie tworzą autorskie dzieła sztuki, np.: ptaszki gufrowane, przytulanki z gałganka, bibułkowe kwiaty, wycinanki, etno torby.

Inne w tym miesiącu

Etnodziałanie -

Biesiada Folkloru Ziemi Kaliskiej

Więcej

koncert i liczna publiczność pod sceną

Etnodziałanie -

Ethno Festiwal Czeremcha Festiwal Wielu Kultur i Narodów

Więcej

Panie częstują ludzi kaszą

Etnodziałanie -

Trzebiatowskie Święto Kaszy

Więcej

Siedziba Centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim

Etnodziałanie -

Przegląd Zespołów Ludowych "Ludowe Stronie"

Więcej

Ludzie tańczący na scenie

Etnodziałanie -

Nadbużański Festiwal Kultury Kurpiowskiej w Broku

Więcej

Etnodziałanie -

Międzynarodowe Spotkania Folklorystyczne

Więcej

Etnodziałanie -

Międzynarodowe Poleskie Lato z Folklorem

Więcej

Etnodziałanie -

Dni Kultury Tatarskiej w Studziance

Więcej

Etnodziałanie -

Nadolski Festyn Folklorystyczny KRANCBAL

Więcej

Etnodziałanie -

Ogólnopolskie Spotkania Kowali w Wojciechowie

Więcej

Zobacz w Etnopedii

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą suwaków po prawej stronie.

Niezbędne
Nie Tak
Preferencyjne
Nie Tak
Analityczne
Nie Tak
Marketingowe
Nie Tak
Funkcjonalne
Nie Tak

0%