Etnodziałanie

Spotkanie Folklorystyczne Polski Centralnej "Od Kujawiaka do Oberka"

Festiwal "Od Kujawiaka do Oberka", którego celem jest ochrona tradycyjnej muzyki ludowej przed zapomnieniem oraz inspirowanie młodych wykonawców do poznawania lokalnego folkloru i korzystania z jego zasobów muzycznych.

calendar_monthKwiecień

confirmation_numberWstęp bezpłatny

exploreul. Dowborczyków 18, 94-050 Łódź

manage_accountsŁódzki Dom Kultury

emailldk@ldk.lodz.pl

phone48797326216

linkLink

Festiwal "Od Kujawiaka do Oberka" jest kontynuacją jednego z najstarszych festiwali muzyki ludowej w Polce centralnej - "Spotkań Folklorystycznych Polski centralnej Od Kujawiaka do Oberka". Celem festiwalu, jest zachowanie od zapomnienia muzyki tradycyjnej i ludowej oraz zachęcenie i zainspirowanie młodych wykonawców i pokoleń do poznawania lokalnego folkloru i korzystania z ludowych źródeł muzyczynych.

Inne w tym miesiącu

Rysunek promocyjny

Etnodziałanie -

Niedziela Palmowa w Muzeum w Swołowie

Więcej

Etnodziałanie -

Niedziela Palmowa - Konkurs Palma Kurpiowska

Więcej

Etnodziałanie -

Chodzenie z Konopielką

Więcej

ozdoby wielkanocne na stole

Etnodziałanie -

Wielkanocny Jarmark Sztuki Ludowej w Elblągu

Więcej

Ozdoby świąteczne

Etnodziałanie -

Opoczyński Kiermasz Wielkanocny

Więcej

Ludzie na scenie

Etnodziałanie -

Jarmark Susiecki

Więcej

Etnodziałanie -

Kiermasz Wielkanocny w Toruniu

Więcej

Etnodziałanie -

Międzypowiatowy Przegląd Zespołów Śpiewaczych w Ostrówku

Więcej

Panie w stojach ludowych

Etnodziałanie -

Międzykulturowy Festiwal Folklorystyczny Zagłębie i Sąsiedzi

Więcej

Palmy wielkanocne

Etnodziałanie -

Konkurs Lipnickich Palm i Rękodzieła Artystycznego im. Józefa Piotrowskiego w Lipnicy Murowanej

Więcej

Zobacz w Etnopedii

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą suwaków po prawej stronie.

Niezbędne
Nie Tak
Preferencyjne
Nie Tak
Analityczne
Nie Tak
Marketingowe
Nie Tak
Funkcjonalne
Nie Tak

0%