Etnodziałanie

Jarmark Kurpiowski

Jarmark Kurpiowski w Myszyńcu to coroczne wydarzenie, które celebruje kulturę i tradycje Kurpiów, oferując lokalne rękodzieło, regionalne potrawy oraz występy artystyczne, które przybliżają folklor tego unikalnego regionu.

calendar_monthMaj

exploreul. Dzieci Polskich 2, 07-430 Myszyniec

manage_accountsRegionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu

emailkulturamyszyniec@gmail.com

phone207721363

linkLink

Jarmark Kurpiowski w Myszyńcu to coroczne wydarzenie, któremu towarzyszy kiermasz sztuki ludowej, warsztaty, śpiew, muzyka, taniec. Podczas jarmarku można podziwiać występy zespołów muzycznych, tanecznych oraz grupy śpiewacze reprezentujące tradycyjne kurpiowskie pieśni i tańce. Wydarzenie jest okazją do poznania tradycji i kultury Kurpi oraz zapoznania się z rękodziełem i lokalnymi wyrobami. Celem jest promowanie regionalnej kultury oraz integrację społeczności. Wydarzenie od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem wystawców i twórców oraz uczestników nie tylko z kurpiowszczyzny.

Zobacz także

Etnodziałanie -

Jarmark Susiecki

Więcej

Etnodziałanie -

Kiermasz Wielkanocny

Więcej

Etnodziałanie -

Międzynarodowe Targi Sztuki Ludowej w Krakowie

Więcej

Etnodziałanie -

Wytopki Ołowiu

Więcej

Etnodziałanie -

Nadolski Festyn Folklorystyczny KRANCBAL

Więcej

Etnodziałanie -

Święto Chleba w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu

Więcej

Dynia wieziona przez traktor

Etnodziałanie -

Festiwal Dyni w Sercu Opolszczyzny - Bania Fest w Krapkowicach

Więcej

Logo

Etnodziałanie -

Festiwal Tradycji Górniczych "Barbórka" w Wałbrzychu

Więcej

Etnodziałanie -

Nadbużański Festiwal Kultury Kurpiowskiej w Broku

Więcej

Etnodziałanie -

Międzynarodowy Festiwal Folkloru - Rynek Świata w Strzegomiu

Więcej

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą suwaków po prawej stronie.

Niezbędne
Nie Tak
Preferencyjne
Nie Tak
Analityczne
Nie Tak
Marketingowe
Nie Tak
Funkcjonalne
Nie Tak

0%